CHAPTER FOUR - LITTLE THINGS

Besöksrekord! 211 besökare, gasaassh your awesome. Inte så många kommentarer på kapitel tre, men so what?! Seriöst är jätte glad! Nu har jag min photoshopdator också, så nu blir det lite bilder (tycker det gör novellen mycket bättre xD)fast den knasade lite så bilden kommer snart.
TACK FÖR ATT NI LÄSER HELT JÄVLA SJUKT KUL. SKA TA MIN TID OCH SVARA PÅ ERA KOMMENTARER OCKSÅ. PUSSOCHKRAM
SKIT LÅNGT KAPITEL. BILDEN KOM EJ UPP MEN DET ÄR EN LÄNK. HOPPAS NI GILLAR DET, BLEV GANSKA NÖJD FAKTISKT. HOPPAS NI EJ TYCKER DET ÄR TYP FÖR MYCKET. MINST 2 KOMMENTARER TACK. :)


http://i47.tinypic.com/1z15nar.jpg
 
Harry parkerade bilen utanför taco baren. Så fort han gick ut skrek någon. Jag undrade varför, och jag klev också ut.
'' Fling you hair. '', sa han och jag slängde med håret och han tog min hand. Kameror blixtrade, och jag förstod inte varför men Harry drog bara in mig i taco baren.
'' What the hell ... '', började jag och han skrattade bara medan han la sina händer på mina höfter. Kamerorna blixtrade bakom glaset. Jag kunde inte undgå att le.
'' Let's take a table, Harry. '', sa jag och han log. Han kom nära mig. Så nära att våra näsor nuddades. Och så såg han rakt in i mina mörkbruna ögon och jag in i hans perfekta gröna. Han kändes inte äkta. Jake hade varit vacker, med ljusbruna ögon och nästan svart hår, men Harry var helt otrolig. Han var magisk. Overkligt underbar.
Han luktade gott. Och hans läppar var bara några få centimeter ifrån mina.
'' What will you do if I kiss you? '', viskade han.
'' Why don't you try? '' Kamerorna smattrade utanför.
Jag fattade inte riktigt varför. Harry backade och log sedan stort.
'' Want to take a table? '' Jag var häpen och blev nästan irriterad på honom. Vad fan? Jag hade verkligen väntat på en kyss, och jag kände hur det kom in luft i min mun. Så jag såg ungefär ut som ett jävligt irriterat retard med öppen mun.
'' Everything ok? '', frågade han med ett leende. Jag hade aldrig blivit mer irriterad på någon, men ändå var jag inte särskilt sur. Bara väldigt irriterad och jag visste inte ens varför. Det var (typ) första dejten, och jag betedde mig såhär? Jag suckade.
'' I'm great! '', sa jag och vi gick längre in i baren och fick ett bord lite avlägset, tydligen kallades det ' kändis bordet '.
'' Why did people took photos of us? '', frågade jag. Vi gick bort till mitten av hela restaurangen, där vi fick ta tacosen och tillbehör.
'' Probably something to have in the newspaper tomorrow. ''
'' Why do they want us in the newspaper? I'm just a ordinary, boring girl and your just wonderful, hot guy. '' Han skrattade till.
'' Are you pretending to be stupid? '', frågade han. Jag ryckte till. Jag satte mig vid vårt bord igen och när han satte sig framför rynkade jag pannan.
'' I'm stupid? '', frågade jag lite sårat.
'' Deniz, your not stupid. But your pretending to be. But I don't care, when you feel ready you'll tell. ''
Jag fattade noll. Och jag tror Harry förstod det för han lyfte lite på min haka med ett finger. Sedan tvingade han mig att se på hans perfekta ansikte.
'' Hey. I'm sorry. I want this to be a perfect date, not just some date that you won't remember in a few years. I want you to remeber every single move we made. '' Jag kunde inte slita blicken ifrån honom, han var som sagt magisk.
'' I'm not sad. This is perfect, just being with you. It's pretty funny. ''
'' Pretty funny? '', sa han missnöjt och min haka föll ner eftersom jag var helt i trans och han lyfte hela mitt huvud.
'' Harry, it's our first date. What do you expect me to say? ''
'' Sorry, I'm know this is going so fast... but when I first saw you. I was desperate to talk to you, when you walked in with your friends and they just started dancing. But you, you were special. I was hypnotized. I'm crazy, I know. I never actually said something like this to anyone. But I'm guessing it was love at the first sight. ''
Jag rodnade, log stort och dejten blev perfekt. Vi körde lekar, för att lära känna varandra bättre. Och när
vi skulle betala, började jag rota i handväskan för att få upp några pund. När jag tagit upp dem så var servitrisen borta.
'' I didn't pay! '', sa jag stressat.
'' Ofcourse not, I paid for you. Your my date, duh? '' Jag stirrade på honom och jag la punden framför honom. Han skjöt dem mot mig, och jag skjöt tillbaka dom. Till slut tog han dom och la dem i fickan. Sedan gick vi. Han höll min hand, precis som förut. Sedan kom några tjejer och frågade om de kunde få ta bild med honom.
Just då stod jag vid sidan om och tänkte, jag existerar faktiskt.
Men när han tog min hand och vi gick till bilen fick jag mer skuldkänslor, för att jag kände mig så egoistisk. Här satt jag med världens finaste kille och så ... jag suckade åt mig själv.
När vi började åka på London's gator hade det börjat regna.
'' Did you enjoy the date? '', frågade han.
'' Harry, I loved it. ''
'' Good. I'll text you. Let's make some plans for tomorrow. '' Jag nickade. Han parkerade ungefär ett kvarter bort, sedan gick vi tillsammans mot min lägenhet. Han var så perfekt, på alla vis.
Precis utanför min port så stannade vi. Jag studerade honom, det var något jag älskade. Att bara iaktta honom, varenda rörelse han gjorde - hur små de än var.
Så la han händerna på mina höfter och jag lutade mig mot stenväggen bakom. Våra näsor nuddade igen, och när han stirrade på mig tittade jag bara på hans läppar. De log.
'' Text me. '', andades jag. Jag väntade på att han skulle backa igen. Jag suktade bara efter honom när han gjorde så, och dessutom frös jag. Det regnade fortfarande.
Han kysste mig. Det var underbart. När folk beskrev kyssar, var det ofta Han pressade sina läppar mot mina - så kunde jag beskriva det med Jake. Men Harry, han var speciell.
De liksom möttes, mjukt och varmt. Jag kände hans ena hand på min rygg och den andra rotade i min handväska. Jag struntade i det. En kamera blixtrade till igen, fast jag märkte det knappt. Det kanske till och med var blixten, jag var nästan yr.
Han avslutade den motvilligt.
'' Will you remember this date? '', frågade Harry.
'' Mhm. '', mumlade jag till svar. Hans läppar var röda och jag skrattade.
'' What? '', frågade han och höjde ögonbrynen.
'' Nothing. '', sa jag och han log. Sedan vinkade han och jag tittade när han gick iväg. Han tittade bak många gånger, och sen gick han in i en stolpe. Jag skrattade högt och vinkade. Jag gick in i porten och dansade in i hissen och till våning två. 
Jag dansade hela tiden lugnt, tills jag kom in i lägenheten då jag skruvade upp musiken och dansade vilt. Mobilen ringde och jag letade efter den i handväskan. Det var Sera. Jag svarade och kollade sedan i handväskan.
Punden jag gett till Harry. De låg i min väska.
'' Han är så perfekt! '', sa jag i telefonen.
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh så romantiskt :')

2012-11-05 @ 18:28:29
URL: http://www.onemmy.blogg.se
Postat av: Fanny

Omg, din novell är så bra! Kram :D

Svar: åhh tack! xx
sera k

2012-11-05 @ 19:31:21
URL: http://nattstad.se/faannys
Postat av: Johanna

Din novell är så grym, vill bara läsa mer :) Det här börjar arta sig som ett beroende för min del, din novell alltså ;)

2012-11-05 @ 19:36:17
Postat av: Sabrina

Woow, otrolig novell! Helt beroende fram kallande! Hahah :D jag älskar den! Plus att det handlar mycket om Harry <3 Jag ser verkligen framemot nästa kapitel! Goosh, you're amazing!

Svar:
sera k

2012-11-05 @ 20:17:53
URL: http://Www.nattstad.se/Annesabbes
Postat av: rebecca

din novell är jätte bra :D

Svar: tack så mycket! :) xx
sera k

2012-11-06 @ 13:37:25
Postat av: Issa

Älskar din novell!! vill bara ha mer! :)

Svar: Åhh, älskar dig! tack!! xx
sera k

2012-11-06 @ 18:25:02
Postat av: Lisa

Skitbra,skriv mer, o ååh jag vill dejta harry nuuuuuu mer när du skriver såhär!!!!

Svar: aww, tack! samma här x
sera k

2012-11-06 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0