CHAPTER THIRTEEN - LITTLE THINGS


bara ett kort kapitel så jag uppdaterar nåogt :3

Jag drack lite vin med killarna, Harry och Cher. Hon flirtade på Harry ibland men han gav mig underbara blickar, så det kändes knappt som att hon gjorde något.
'' Cher, Deniz is my girlfriend. '', sa han till slut. Hon var tyst. Sedan gick hon på toa, och när hon kom ut en kvart senare skulle hon gå för det var sent. Den var åtta.
Harry gick och pratade med henne, och sedan gick hon. Jag tyckte lite synd om henne, men jag bestämde mig för att inte bry mig om det.
Vid halv elva, så skrek Zayn att det var party på någon klubb djupt inne i London's klubbar.
'' Who's going? '', vrålade Louis.
Alla skrek ja, utom jag och Liam.
'' I can dance. Not drink. But I can dance. '', sa Liam och skrattade.
'' My friend is waiting on me at my place. And I'm not wearing ... party clothes. '', ursäktade jag mig.
'' She can come to! We can drive you home and you can change. '', sa Harry snabbt. Jag flinade. Det lät nästan som om han bönföll mig.
'' Okay. '', suckade jag. Harry log stort. Zayn, Louis och Liam skulle typ fixa Harry och Niall och Liam var de enda som inte druckit, så han fick skjutsa hem mig.
Vi var tysta tills vi hade satt oss i bilen.
'' When are we going to tell him? '', frågade jag.
'' Never. '', svarade Niall kort.
'' Niall! He could get a good girlfriend like Cher, or he could get one like me. ''
'' Your a great girlfriend. ''
'' Then I need to tell him. ''
'' You can't. Why the hell don't you understand? ''
'' Why Niall! It's tearing me apart! ''
'' If you say it, you won't only destroy things between you and Harry. You'll also destroy it with me and Harry too. Just don't tell him. ''
Jag bet mig i läppen. Inte säga till någon.
Sneekpeek till nästa kapitel:
Jag märkte inte att jag grät. Men hjärtat bultade hårdare i bröstkorgen än någonsin när hans händer låg på hennes höfter. Niall, Niall hjälp. Jag stod fastfrusen på exakt samma punkt som förut, folk dansade omkring mig. Men allt jag hade fokus på var Harry's läppar pressade mot någon annan tjej. Harry var otrogen mot mig.
yay kolla bloggen imorgon typ innan 20.00 borde jag publicerat nytt kapitel :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jättebra! :)

2012-11-25 @ 19:44:29
Postat av: E

Awesome!

2012-11-25 @ 20:16:05
Postat av: LittleOlivia <3

Cause everything you do is magic ;)

2012-11-25 @ 20:59:32
Postat av: Tova Ck

Fy, det borde vara olagligt att vara så här bra på att skriva noveller! Jag bara älskar din novell! :) ❤☺ ska tipsa om dig på min blogg!

2012-11-25 @ 22:50:13
URL: http://swedishmonster.devote.se
Postat av: Nadja

Så grymt bra!! :D

2012-11-26 @ 16:51:42
Postat av: Moa

lägg ut en till då!!

2012-11-26 @ 20:49:45
Postat av: Moa

blir galen lägg ut vill verkligen läsa fortsättningen nu!!

2012-11-27 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0