EPILOG - LITTLE THINGS

Och här är den. Sista delen. Tack så jävla mycket, för att ni varit med under de 26 delarna av min berättelse!!
Åh jag är så nervös för att ni inte kommer gilla den :( den kommer handla om Gabriella och Liam. GASH! E så rädd.
Ska göra ett video inlägg sen kanske ;3
--------------------
Epilog - 20 år senare

Jag tittade på alla Mina tre, vackra barn.
Den minsta, Jack var 7 år och tittade på mig med sina stora, bärnstenar till ögon. Han log sött, han hade smilgropar som alla andra i familjen. Hade man föräldrar med smilgropar fick man väl det. Han hade mörkbrunt, stort, lockigt hår.
Bredvid honom stod tvillingarna Darcy och Amy. Båda såg ilskna ut med tjockt, brunt hår och rynkad panna med gröna ögon.
" Mom, why are you doing this too me! ", skrek Darcy.
" Honey... the last time you went on a party the cops got you. Remember? ", svarade jag med en suck.
" But mom! Amy wants to come! "
" Darling! Let them go. ", sa Harry och log stort.
" Harry! I know we should let the kids have fun, but they are insane sometimes! They'll get drunk and ... (Försökte säga ha sex utan att förstöra Jack's barndom) get flowered! ", svarade jag.
" When your mom was drunk, she got flowered by my best friend. ", sa Harry och ryckte på axlarna med ett leende.
" Harry, you did not just ... "
" Mom! That's really mean! ", skrek Darcy.
" Mom, what is flowered? Is it when you give a girl a flower? ", frågade Jack och log.
" Mom, that's gross! Euw! Who was it! ", sa Darcy.
" Niall. ", svarade Harry och öppnade kylskåpet.
" And you thought he was hot! And he flowered your mom! THAT'S ... EUW! ", skrek Amy.
" Who thought Niall was hot! ", sa Harry bekymrat och rynkade pannan.
" Mom, that was low! How could you even do that? "
Jag tittade rakt på Harry.
" I did, because Harry planned it. He broke up with me, so I could get flowered and Niall would be himself. So your father doesn't have a golden halo. ", fräste jag. Hämnden är ljuv.
" 1-1! ", skrek Darcy.
" She kissed Niall. On my own property, in my house. ", sa Harry stelt.
" 2-1 to Harry! "
" He drugged me! ", skrek jag.
" 2-2! "
" You were this close to marry Niall! ", sa Harry och gjorde något skumt med fingrarna.
" Mom, you were a total slut. ", sa Darcy. Det var nackdelen med att uppfostra barn att säga att alltid säga sin åsikt.
" Sorry mom, but I agree. Niall could be our father. ", bidrog Amy.
" Mom, you're a slut! A slut! What does slut means! It sound funny! Mom is a slut, slut, slut! ", sjöng Jack.
" Thanks Harry. ", sa jag och gick snabbt mot dörren. Fötterna åkte ner i ett par klackar och jag sprang ut till bilen. Jag visste vart jag skulle köra.
Vi hade tänkt äta middag, så mörkret var snart på väg att falla på sin plats.
Jag knackade på hårt. Efter kanske en minut öppnades dörren.
" He told Darcy and Amy about us. I can't believe it! ", sa jag förtvivlat och gick in i Niall's gamla lägenhet.
Han skrattade friskt.
" Have you ever talked it through? Like talk-talk. "
" Nope. We tried. We both ended up crying. That's a bad idea, Neil. Okay? "
" No, it's not. You need some emotions in your relationship. Are the kids doing anything special tonight? "
" Darcy and Amy might be at the police station later. And Jack is going too the football training and then sleeping over at his friend Dan's house. "
" You know what I recommend? "
" Sure. "
" Nando's hot tasty chicken menu with extra salt. "
" Please tell me you're kidding. "
" I'm not. You need some spicy things. I know exactly what you need. You need sex! "
" Niall, stop. "
" Sex! That's the answer. Go home and have sex. "
" Okay. Bye. ", stönade jag. Niall's råd var alltid bra, så jag fick väl lyssna.
När jag kom hem stod Harry vid dörren, vilket fick mig att komma ihåg hur arg jag var.
" I'm so sorry. ", sa Harry.
" That's not going to change anything. This was all a bad idea. "
" What? "
" Marry. Kids. Move in together. "
" Do you regret it? "
" I .. This was just not how I expected my life to be. I don't say I don't like it, because I do. But we haven't talked about it. About Niall. You're still best friends but you can't forget. "
" I never will. "
" I hate you. "
" I hate you too. "
" Why are you smirking? "
" Because I hate you. "
" I have to punish you. "
" What are you going to do? Rip my shirt off and kiss me hard? "
Jag log mot Harry, och sedan hoppade jag på honom. Den natten var en aggressiv natt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vill bara att säga att det är en av dom bästa novellerna jag har läst! verkligen!! och du är skit duktig på att skriva. Det har varit ett nöje att läsa den!! Och vilket slut :'))
Längtar tills nästa novell, blir det bara halvt lika bra som denna kommer det vara helt jäkla awesome!!! x

2013-02-07 @ 06:44:58
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Erica

Din novell är grymt bra!!! Jag gillar att det inte alltid "går bra" för Deniz och killarna :) Andra noveller jag läst har ofta personerna varit glada och jag gillar (vilket kanske är lite konstigt) att dom inte alltid är glada, det blir ju mer realistiskt och det är bra ;)
Kram Erica

Svar: Tack så jätte mycket! Blir så jävla glad. kram <3
sera k

2013-02-07 @ 18:15:54
URL: http://www.taylorinmyheart.blogg.se
Postat av: Malin

OMG!!! Skit bra novell... längtar skit mycke till nästa !!! Fett bra slut:) Du gör så realistiskt.. hur lyckas du?? Kram♥ xx

Svar: ååhh tack!! jag kan göra ett inlägg om det. kram!! xo
sera k

2013-02-08 @ 20:42:24
Postat av: LittleOlivia <3

OMC! RIKTIGT JÁVLA SKIT GRYMT!!! på ren svenska...

Svar: taaaaack!! :D x
sera k

2013-02-09 @ 18:19:33
Postat av: Jennifer

OMG SUUUUUPER BRA!! Kommer du skriva en till novell?

Svar: Japp! den är ute nu. taack så mycket!! x
sera k

2013-02-10 @ 22:33:16
Postat av: vici directioner

du är jätte duktig älskar allt drama. Och att man aldrig har kunnat gissa vad som ska hända. du är bäst

Svar: tack så jätte mycket!! <3
sera k

2013-02-12 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0