RIDE ~ 4


tjatjatjatjatja
 
En ganska pinsam tystnad spred sig runt vårt bord. Harry tog tag i mina händer och log stort.
'' Where were we? '', frågade han.
'' The point were Liam asked, no - ordered - Lee to order drinks with Lee. '', sa Liam och log stort.
'' A moment with herself? '', frågade Savannah som en dum idiot. Gah, hon hade alltid varit korkad men ändå så smart.
'' I'm Lee. '', sa jag och Liam i kör. Jag såg hur han försökte hålla den stela minen men jag började flabba. Sedan reste jag mig och vi gick mot kassan igen.
'' Lee, what are you doing? '', snäste han.
'' Lee, I'm eating pizza. Or I'm about to. '', sa jag och blängde på honom.
'' What are you trying to prove? ''
'' What do you mean? ''
'' Nathalie, you're on a date with my best friend! Harry Styles! Why! ''
Jag flinade brett.
'' Nathalie! What's funny? '', sa Liam surt.
'' Are you ... jealous, Lee? '', fnittrade jag.
'' Stop giggling! Of course not, I'm on a date! No! No! '', försökte han men jag hade redan fått min svar. Liam var avundsjuk på Harry, eftersom han var på dejt med mig.
'' You're on a date ... with the girl I hate ... and now the ice starts to break. That rhymes!  '', fnittrade jag till svar.
'' Lee, drop it! She hated you like years ago, okay? I really like her! I want the people I like to be happy. ''
'' Then, what? Don't you like me? ''
Han tittade på mig och bet sig hårt i läppen.
'' Of course, Lee. I love you. But you can't keep acting like this ... '', började han men jag avbröt honom.
'' Keep acting like what? Like I care about you? '', fräste jag.
'' No! Like every time I date someone, you can't stand the person! Like it's wrong when I date someone! Like .. like ... like you were in love with me! '', sa han och slog ut med armarna.
Jag var tyst. Varför var han så svår? Varför insåg han inte - att jo jag var kär i honom?
'' Don't cry, Lee .. '', sa Liam och la sin hand på min axel.
'' Stop, Liam. Just stop. '', suckade jag. Han såg ledsen ut, och jag kände mig ledsen.
'' Meet you tonight? Movie night? '', frågade han och så log han sött.
'' Fine. '', sa jag och så log jag. Jag tittade på Liam's läppar. Jag ville kyssa dom så mycket.

Kommentarer
Postat av: Malin

OMG!! sååå bra.. mer mer mer O.o ^^

Svar: det kommer!! :) x
sera k

2013-02-22 @ 22:37:16
Postat av: Emmy

Såååå braaa! :D

Svar: åh tack, du är SÅ bra!! :) x
sera k

2013-02-23 @ 17:17:49
Postat av: LittleOlivia <3

Nawe so sweet :D

Svar: hihi! :) xx
sera k

2013-02-24 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0