RIDE ~ 6

åh! statistiken har höjts lite och idag skrev en tjej på facebook att min novell var grymt bra. JAG har SERIÖST tårar I mina SMÅ ögon. det är så jävla najs. tack så himla mycket. jag måste svara på era kommentarer. min dator och jag är så seg hahaha

SNÄLLA LÄS NOVELLEN JAG HAR SKRIVIT NU HAHHAHA JAG VILL JU VETA OM ER OCH HAR SKRIVIT SÅ MYCKET I ONÖDAN ANNARS

vet ni vad jag saknar? 2 november. det var så jäkla mysigt. en härlig fredag. jag vaknade, tog en kopp te och min förra kompis messade mig ' little things kom just ut '. var nyvaken och tänkte inte ens på det hahha. så mysigt satt och lyssnade på den. sen åkte jag till stan, och sen hem igen - då satte jag på mig mina kläder som jag tänkt på i en evighet. sen drog jag till X FACTOR. det första jag ser när jag har satt mig på min plats, rad 2 - sjukt nära scen alltså! - är att jag ser ett trumset där det står 1D på.

och sedan kommer en gubbe ut, och säger: One Direction ska kanske uppträda två gånger! och jag ba: wat. så uppträde de. så jävla awesome var det!! så uppträde alla andra. sen kom dem igen!!! och då tog Niall ner sin hand och jag ba hoppade liksom. Lou & Liam tog också ner sina händer men ah jag missade (fucking pajas) men det var så härligt alltihop. bara så härligt.

osså saknar jag när killarna var i sverige i maj. så var det en tisdag, när jag ba: omg vi gör en skylt! så kanske jag får killarnas attention. så jag och mina två kompisar klistrade och tog lådor hahah och vi skolkade och gjorde på lektionstid och typ skrev ut och lurade en lärare. haahah så jäkla najs. och sen gick jag och min kompis till slussen och så går vi och möter mina kompisar, men de stod längre fram. jag och min kompis stod nästan längst bak, men det var typ max 100 pers där, så de va lugnt.

så tar jag upp min skylt. så pekar först Zayn. och jag typ dog. hahah jag skrattade och log så mycket. så pekar Liam sen, och Zayn petar på Niall som bara typ ler hahah. sen fick Harry flipp. han pekade 3 gånger, stirrade på mig och visade dem andra. han garvade sjukt mycket asså.

jag saknar det så jag kommer gråta. inte den tiden, utan just dom ögonblicken. det var bara så himla bra, jag bara log då! inget var fel då. det lyste upp hela min dag. kan inte ni berätta om fantaastiska 1D minnen ni har? det behöver inte vara att ni har sett dom. bara liksom .. fina ögonblick.


 

 

 

Jag sprang förbi Liam, rusade mot toan. Han hade två toaletter, en liten som gäster gick på och sedan den stora. Jag öppnade dörren till hans rum, där fyra förvånade ansikten tittade upp på mig. Jag sprang förbi, in på toan.

Jag ställde mig framför spegeln.

Badrummets golv hade någon cool sak i, så det var självvärmandes. Det var skönt. Jag stod och såg på mig själv, gråtandes. Det hade varit en riktigt skitdag. Förutom när Harry burit upp mig på min rygg som att jag var den lättaste fjädern och bara gjort mig glad.

Plötsligt öppnades dörren. När man var för upptagen med att springa tänkte man visst inte på att låsa dörren efter sig.

Det var han. Harry. Han la sina händer på min midja och jag såg hur han la sin haka på min axel, så våra ansikten var precis bredvid varandra. Mitt ansikte var utmattat och trött, tårögd och blek var jag.. Han såg också trött ut, men i ett sexigt sätt.

Hans varma kind var tryckt mot min blöta.

'' How do you feel? '', frågade han och smekte handen över mitt blåa, lockiga hår.

'' Bad. '', viskade jag. Hans hand föll till mitt ansikte och sedan sprang fingarna över mina nyckelben. Precis som ett peddo, som snart skulle tafsa - men när Harry gjorde det kändes det mer som en lättnad.

Sedan la han sin hand på min midja igen. Jag tittade på oss i spegeln, och mötte hans blick där.

Plötsligt rycktes dörren upp.

'' Lee, I just .. '', började Liam's mjuka röst men han stannade upp rakt i meningen när han såg oss. Innan jag ens hade hunnit (om jag ens ville) skjuta undan Harry's kropp så hade Liam avslutat med ett '' Tell you that Savannah is coming. ''.

Jag var inte säker om jag var ledsen för att han sett oss. För Harry gjorde hela mig lugn, men på ett vänskapligt sätt.

'' Was that bad? '', frågade jag och han skrattade så jag såg smilgroparna.

'' Why would it? Liam says that you're only best friends. '', sa Harry.

'' Yeah. He always says. '', sa jag och bet mig hårt i läppen för att inte gråta.

'' So .. it's true? '', frågade han.

'' What? ''

'' That you're in love with Liam. ''

Jag var tyst och suckade.

'' It's just complicated .. ''

'' Then what if I do something like this? '', frågade han och kysste mig mellan mina nyckelben. Jag kände en rysning gå längs ryggen. '' Do you think he'll get mad then? ''

Jag flinade till.

'' I don't know. '', sa jag.

'' But .. if I do like this? '', frågade han och kysste mig på kinden och drog hela min kropp närmare honom.

'' He says we're only best friends. '', suckade jag.

'' He must go crazy if I grabb your ass. '', sa Harry och jag skrattade till högt när en hand grep tag i min rumpa.

'' Why not try? '', frågade han sen och jag log.

'' I don't wanna hurt him. '', sa jag och bet mig hårt i läppen.

'' He will be hurt if you don't save him. And he needs to realize .. that you're the one. He will only know his feeling if we play with them. Just a little. ''

Jag tvekade men Harry gjorde mig knäsvag när han viskade i mitt öra och lät sina fingrar spela över min mage. Nackdelen med att ha sport bh.

'' Okay. Just a little. '', fnittrade jag.

Han kysste mig på hjässan och drog mig sedan ut mot vardagsrummet.

'' Good girl. '', sa han och jag började skratta.

När vi kom ut satt alla samlade, Liam och Savannah satt bredvid varandra. Inte särskilt romantiskt. Bara några meters avstånd mellan dem.

Så fort jag satt mig hoppade Harry upp bredvid och la armen om mig. Filmen startade och jag skakade av skratt vid nästan varje skämt.

'' Shut up! '', snäste Savannah plötsligt vid ett skämt. Harry la sig över mig, med benen mellan mina så jag inte fick hans tyngd på mig.

Han såg mig i ögonen och lutade sig fram, och jag kände mig iakttagen.

'' I need to shut you up. '', sa han och så kysste han mig först på nästippen och sedan möttes våra läppar. Min hand började leka med lockarna i hans nacke, och kyssen kändes ganska välbekant. När Harry rullade av mig så kände jag direkt en dömande blick av Liam. Mitt hjärta pumpade snabbare. Jag hade bara kysst två killar i mitt liv, en var Liam och en var Harry. Och han visste om det.


Kommentarer
Postat av: Linn!

Nästa kap tack! Älskar den här novellen sjukt mkt! <3

Svar: tack så jätte mycket! puss på dig :D xx
sera k

2013-02-26 @ 20:05:15
Postat av: Malin

omg..!! O_o skiiiit bra..:D

Svar: tacktack :D xx
sera k

2013-02-26 @ 22:29:13
Postat av: Nathalie

oh lord... min puls!!!! så jäkla bra kapitel :))) xx

Svar: hihi, taack så mycket!! :D xx
sera k

2013-02-27 @ 06:52:28
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: LittleOlivia <3

Jätte bra!! :)

Svar: taack! :) x
sera k

2013-02-27 @ 16:05:34
Postat av: Hiba

call me a perv men jag fan älskar harry och lee tsm!! ahhhh jag shippar de mer! liam borde i framtiden träffa danielle eller något ahaha jag bara älskar harry och lee! <33 aghdfghj SNÄLLA SÄG DE HÅNGLAR UNDER HELA FILMEN!!

Svar: awww! hihi, det blir mer av Harry och Lee! ;) xx
sera k

2013-02-27 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0