CHAPTER EIGHTEEN - LITTLE THINGS

vafan ... har ej skrivit på mega länge. sry. men ska skriva nu, och jag tror denna novell börjar närma sig sitt slut. något ni önskar för nästa? den kommer handla om Liam och Gabriella.
sorry att man ej kunde se texten!

Inbäddad bildlänkJag tänkte på jobbinterjvun. Jag hade fortfarande det lilla restaurang jobbet men var rädd att bli sparkad, så jag hade typ försökt bli plusmodell. Bara tanken gjorde mig nästan svettig.
'' Deniz. Are you okay? '', frågade Harry och jag nickade. En enkel,svart spetsklänning och ett par svarta pumps med en liten rosett.Och lockigt hår. Nu var det dags. Att träffa Harry's familj.
Alla killarna hade följt med, någon stor middag. En liten kuvertväska, där jag hade mobil och nycklar och pengar. En leendes kvinna stod i dörren.
'' Hello! You must be Deniz. '', sa hon och log.
'' Yes, that's me. And you are Harry's mother? '', frågade jag och log och försökte se extra trevlig ut.
Hennes ansikte stelnade till.
'' Alicia! '', utbrast en välbekant röst och Niall omfamnade kvinnan. '' I've missed you so much. '', sa han och kysste henne på båda kinderna. Plötsligt blev jag arg. Vad höll Niall på med?
Middagen gick bra, jag och Harry's syster Gemma kom bra överens. Men sedan försvann Niall och '' Alicia ''. Jag ljög om att jag skulle pudra näsan. Men egentligen följde jag efter ljudet av Alicias skratt som klingade.
De stod på taket, han höll armen om henne. Det sved nästan i mitt hjärta. Varför? Jag hade Harry.
'' Alicia, Harry wants to say someting too you. '', avbröt jag när jag såg att Niall nästan tänkte kyssa henne. Båda vände sig om och Alicia rynkade på näsan.
'' Uh. Okay. '', sa hon och gick förbi mig. Hon luktade svindyr parfym, och hade på sig en klänning som jag sett för flera tusen pund i ett skyltfönster, och monsterhöga klackar. en sådandär perfekt rik tjej med blont, lockigt hår och rik.
Jag gick fram till Niall, efter att ha stängt dörren till balkongen lite.
'' You find a girl now? '', snäste jag.
'' Hey, you make out with Harry in my face. ''
'' Maybe because he's my boyfriend? ''
'' Who has sex with her boyfriends best friend? '' Jag tystnade. Jag började gå mot dörren, med gråten i halsen. Jag var ett monster.
'' Deniz... I'm sorry. Okay? I really am. But you're not the one who have to look at Harry and hate yourself. And he loves you. And he shouldn't. That's how I feel. I have to tell him. '', sa Niall.
'' No. You can't. You can't, do you understand? ''
'' Then kiss me. ''
Jag ville inte kyssa honom. Inte alls, men jag ville inte heller såra Harry med sanningen.
Jag gick motvilligt och ställde mig framför Niall.
'' So. Just kiss me now. ''
'' There's no fun in that. '', sa han och skrattade. Jag slöt ögonen. Han tog tag i en av mina hårslingor och förde den mot sin näsa och drog ett djupt andetag.
'' You smell so good. '', sa han och la en hand på min höft.
'' I love you so much. I wouldn't mind kissing your lips all day.. '', viskade han. Jag hatade det ... men jag ville säga
'' I love you too. '' Åh nej. Hög tanke. Åh nej. Det är inte bra att tänka högt. Inte bra alls. Nej. Nej. Nej.
'' I know. '', sa han och log belåtet. Sedan kysste han mig. Jag vet inte hur länge det var, bara att våra tungor skaffade barn (saliv) och att jag bet honom lite i underläppen.
Sedan tryckte jag undan hans bröstkorg.
'' Don't tell. '', sa jag. Sedan gick jag. När jag öppnade dörren stod Alicia några meter ifrån den och kollade på sin mobil.
Hon såg knappast ut att ha stått där i mer än två sekunder, hon var helt röd och andades högt.
'' What happened? '', frågade jag.
'' I just ran up because Harry wanted you to came down. But uh .. '', började hon.
'' Skip it. '', sa jag bara.
 
Det var kväll och jag och Niall var hemma hos Harry. Det kändes ... ganska naturligt ändå. Niall gick till slut, sa hej då och så fort han stängt dörren la sig Harry över mig.
'' Finally. Alone. '', andades han och började kyssa mig på nacken och neråt.  Mobilen pep till.
'' Harry.. I need to look. Maybe it's my new work. '', viskade jag. Han stönade högt.
'' I need to punish you for this. '', sa han strängt och la armarna i kors.
Jag skrattade och tog upp mobilen. Tystnade direkt.
Hey you fucking slut and cheater. Come to The Wolwer Garden in 15 minutes. Or this can come out. xx
Det var en video, men jag kunde inte trycka. Men bilden var på mig och Niall, på taket. som kysstes.
'' Harry, I'm sorry. '', viskade jag och tog mobilen, sprang till hallen och drog på mig kappan och satte fötterna i pumpsen.
'' Deniz? What the .. '', började han men jag stängde igen dörren och tryckte på hiss knappen. Han kom ut.
'' Where are you going? '', frågade han.
Jag ville inte ljuga, ha mer att dölja och mer att förlora av honom.
Hissdörrarna öppnades och jag sprang in.
Han ställde sig ivägen för hissdörrarna, så de ej kunde stängas.
'' Harry, move! '', sa jag högt. '' Now! ''
'' No. Not until you're telling me where you're going. ''
'' STOP HARRY! Now you get your ass into the apartment, otherwise I'll cut your penis off! I'll tell you later, okay? Now just move! ''
Han tog ett steg bakåt och hissen började åka. Andas. Andas.
Så fort jag sprungit ut ur porten stod en flämtande Niall där.
'' You got the text? I was just going to pick you up.. '', flämtade han.
'' It's 7 minutes left. We got to go. Now. ''
 
oppss drama .. skriver mer imorgon yay. förlåt tat det var lite stavfel o shit men :3333 <33

Kommentarer
Postat av: wini

ja, man kan inte se kapitlet? bara titeln. wanna read it!!!! :DDDD

2013-01-14 @ 21:21:36
Postat av: Anonym

Kan int se kapitlet:((

2013-01-14 @ 22:57:01
Postat av: Moa

man ser inte kapitlet:(

2013-01-15 @ 22:31:20
Postat av: Deniz

Jag kan se :O

2013-01-16 @ 20:54:14
Postat av: Ellinor

sjukt bra del :)

2013-01-16 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0