CHAPTER NINETEEN - LITTLE THINGS

drama over here höhö - TACK OLIVIA FÖR ATT DU STÄNDIGT KOMMENTERAR! GÖR MIG SJUKT GLAD! DU ÄR EN AV VÄRLDENS BÄSTA! PUSS&KRAM♥♥♥ och sen ett stort fett tack till alla som läser och kommenterar. Ni äger också! <3

 
'' It's here right? '', flämtade jag. Det hade gått ungefär tio minuter och vi stod och försökte andas utanför portarna in till parken fylld med stora rosenbuskar och andra välskötta växter. Och längst in fanns det ett övergivet café, fyllt med massor av växter över och det såg nästan ut som en del av trädgården.
'' Take my hand. '', sa Niall.
'' Niall .. we got busted for cheating. Don't make it any worse! '', snäste jag av och vi gick rakt fram. Jag försökte se helt neutral ut.
Längst in fläktade ett svagt ljus, övergivna cafét. Jag visste att det jobbade max tre personer där, och att dom en gång i tiden hade haft världens godaste muffins. Jag visste inte vad som hänt, någon hade köpt cafét och det hade inte blivit lika trevligt.
Vi öppnade den gnisslande dörren in och mitt hjärta bultade hårt. Jag skulle möta personen som tagit bild på mig och Niall kyssandes, och jag hade inte ens ett vapen med mig! Inget att försvara mig med!
'' So you came .. I'm not suprised though. '', sa en välbekant, utmärkt brittisk accent. Det lät nästan som Liam ett ögonblick, men jag insåg direkt att rösten var en tjej röst.
Plötsligt snodde hon runt, kom ut från skuggorna med en tjock, blond hårsvall och stort leende. Hon hade inte längre den svindyra klänningen, hon hade en annan som var kort, tajt och mörk. Visade upp mycket av hennes solbrända, långa, perfekta ben. Hon log stort.
'' Sit down, please. '', sa hon och log stort - visade upp en rad bländvita tänder - och jag satte mig direkt vid ett bord med ett tunt damlager och Niall kom ner bredvid mig.
Hon tog några steg och vände sig sedan om, klackarna slog hårt mot golvet. Sedan gav hon oss varsitt glas.
'' Do you want anything to drink? '', frågade hon.
'' What sick game are you playing? '', skrek Niall. Ja, han skrek. Rakt ut.
'' Niall, be nice. '', sa hon och så log hon.
'' Calm down, Niall. '', viskade jag när hon gick iväg. '' Just be calm and nice, and we'll maybe get through this. ''
'' I can't, Deniz! Do you know what will happen after this? I'll ... '', började han och babblade på i mitt undermedvetna. Skulle jag? Ja. Bara för vårt eget och Harry's bästa.
'' I'll pick you. Not Harry. If we get through this. I just don't want anyone to think I'm cheating, so we'll just get through this and then ... it'll get great. '', sa jag. För vårt eget och Harry's bästa, intalade jag mig själv när jag såg hur lyckan glimtade i hans ögon.
'' We'll get through it. Together. '', sa han och log stort.
'' Together. '' För vårt och Harry's bästa. För vårt och Harry's bästa. För vårt och Harry's bästa? Sista gången jag försökte intala mig själv det, lät det som en fråga. Var det verkligen bäst för oss båda?
'' Who wants soda? '', sa hon och log stort. Hon hade en stor sprit flaska i handen och hennes skratt ekade.
Glasen var flottiga med tydliga fingeravtryck.
'' Now let us talk. '', sa hon och så log hon igen. Vad spelade hon?
'' Deniz... don't you have a boyfriend? Harry Styles - that you loves so much... but even though that you're not only kissing with Niall. Let me tell you this, I got a tape on everyword you said and some pictures. If you don't want them to come out then listen very clearly on me. '', väste hon. Hon var nästan läskig.
'' H-how do you know this? '', frågade jag.
'' Didn't I say that you was going to listen? You should listen, you should be very respectful against me. Bitch. My name isn't fucking Alicia. My name is Savannah. '', sa hon som jag trott var Alicia. Men hon drog lite i sitt blonda hår och peruken föll av. Kolsvart hår föll ut, lika lockigt. Och hon drog något blött över ögonen som gjorde så den tjocka eyelinern som formade om hennes ögon försvann.
'' Niall, I'm One Direction's biggest fan! And I love you so much! It hurts so much to do this too you. But I have to, because that's the only way I can get him. ''
Vem ville hon ha? Liam? Louis? Zayn? Harry...
'' I pretended to move too Holmes Chapel, got friend with Anne and then I booked her every nihght she had guests. Hoping that you were coming. She didn't knew I was a Directioner. She didn't knew anything. So stupid. Just like you. I stalked you Deniz. Checked your tweets, and I got Jake a check to try to make it look like you kissed and told you that stuff in the car. I've been watching every step you take. I even watched you get your hair done. And when Niall came too you, and didn't walk out until next day I knew it! You've slept! '', skrattade hon. För första gången var jag rädd. Hon var sjuk. Psysiskt sjuk.
'' Why did you stalk me? '', sa jag. Vad var hennes fel!?
'' Because I need Harry. Just leave Harry alone and no one will see the pics! ''
Jag stirrade stint på henne. Va?
'' Think about it over the night, Deniz. I'll phone you tomorrow. ''
Jag reste mig och började springa ut. Bara springa. Hon var sjuk. Hon hade sett allt jag gjort. Hon ville att jag skulle lämna Harry. What?

Kommentarer
Postat av: Stephanie ;)

OMG!!! Meeeeer, älskar sjukt mycket din berättelse <3

Svar: älskar dig. okej? <3
sera k

2013-01-19 @ 09:10:45
Postat av: Nathalie

oh herre gud.. nu är det.. usch, skakde lite grann när jag lästa!! vad fan kommer hända nu då???
Längtar såååå tills nästa xx

Svar: åhhh, förlåt XD men häftigt att jag kan få folk att skaka :D jadu, nu lär det hända en del. SKA KOLLA DIN BLOGG NU OMG ÄLSKAR LÄNKAR!! tack så mycket!! xx
sera k

2013-01-19 @ 09:51:32
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Malin ♥

heey!! F-1 bra blogg:D hoppas du skriver snart igen:D Jag älskar din blogg ♥♥ xoxo

Svar: n'aww! tack så jätte mycket! jag har skrivit nyligen faktiskt.. jag älskar dig!! xoxo ♥♥♥♥
sera k

2013-01-19 @ 17:10:18
Postat av: Anonym

o god. deta är helt grymt kan inte vänta!! SÅ SPÄNNANDE

Svar: Tack!! Kram på dig. Du äger! xx
sera k

2013-01-19 @ 20:29:16
Postat av: LittleOlivia <3

Menar du mig?? + that i want more.

Svar: Ja! Tack så hemskt mycket. *KRAMAR DIG* ♥
sera k

2013-01-21 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0