CHAPTER TWENTY - LITTLE THINGS

förlåt att det tar tid. men jag sitter och klurar, jag vill få delarna perfekta - allt ska hänga ihop, alla reaktioner ska vara äkta.. aja, nu skriver jag lite. satt på NO-lektionen och skrev, hahha får alla idéer på NO lektionen .. XD
BTW - FRÅGSTUUUUUUUND :D fråga på hörni c: svarar på alla frågor i ett inlägg. kram
OBS! får detta inlägget 7 kommentarer får ni den spännand, nästa delen imorgon! kram igen

Jag stod på gatan och försökte andas. Magen gick i kramper och jag kunde knappt stå. Till slut satte jag mig på huk, darrade av köld och rädsla. Och så darrade man väl när man grät sådär riktigt, riktigt mycket?
'' Deniz! '', skrek en välbekant röst. Jag visste redan vem det var.
'' Get away! I'm sick! '', ljög jag och öppnade munnen stort. Det kanske inte var en lögn i alla fall, det kändes inte alls bra. Som att jag var en fontän som snart skulle spruta, eller något.
Niall la sina armar runt omrking mig, och det blev genast varmare.
'' Leave me alone! '', försökte jag men han kramade mig hårdare.
'' Niall, I'm not ... I'm not good for you. I can't leave Harry. ''
'' But you said ... you said ... ''
'' It was a lie. Just so ... so we could get through this. It's Harry, Niall. ''
Hans armar var stela, och jag blev ännu kallare. Det började snigla ner snöflingor, London snö. Så vackert. Och han lät armarna falla, och gick någon meter. Ställde sig i en position så jag stod med ryggen vänd åt honom.
Vi var tysta. Skulle jag säga något? Vad skulle jag säga i sådana fall? Förlåt?
'' Hi Harry. I fucked your girlfriend. Yeah, Deniz. Excactly. And I kissed her in your house. '', sa Niall. Jag snodde runt, där Niall stod med mobilen tryckt mot örat.
Han stängde av och la mobilen i fickan medan vi stirrade på varandra.
'' I called Harry. And I said the truth, because I hate you. I hate you! '', sa Niall och jag anade tårar.
'' I love you! I love to hurt you, I love your smile, I love when you have your arms around me. I love everything about you, I love you Niall. '' Det var som att mitt hjärta talade, för jag sa sanningen till mig själv. Jag hade lurat mig själv. För när Harry ändå visste sanningen, spelade det ingen roll. Jag behövde inte hålla något hemligt. Jag kunde kyssa Niall, och jag kunde acceptera att jag älskade hur hans läppar smakade.
Jag älskade Niall. Jag älskade Niall så otroligt mycket.
'' How can I love someone like you? '', frågade Niall. Han skakade på huvudet och började gå.
'' Niall, don't go! You're everything I have. I love you. I love you! How many times do I need to say it? ''
'' Really? ''
'' Yes! I love you! I, I, I, love, love, love, you, you, you! '', skrek jag. Det kändes underbart. Han skrattade högt.
'' Are you drunk? ''
'' Drunk of love! '', skrek jag. Och så sprang jag på klackarna, rakt in i hans famn och kramade honom, drog in hans doft och borrande in ansiktet i hans hals. Han var en tredje del av mig. Jag var den andra delen. Den tredje var ... äh. Inte tänka på honom nu.
'' This feels so good. '', skrattade jag och tittade på honom. Niall log belåtet mot mig.
Jag såg ner på Deniz, hjärtat dunkade hårt. Jag tog vara av ögonblicket, för jag visste att snart skulle hon tänka på Harry. Inse att hon älskade honom också.
Jag kupade händerna om hennes ansikte.
'' I love you. '', sa jag. Hon log. Jag böjde mig över henne, hon böjde sig mot mig och våra läppar möttes. Passionerad kyss, där tungorna studsade över varandra och vi bet lite i varandras läpp.
'' Aooow! '', utbrast jag. '' You bit me! '', skrattade jag och la handen över munnen. Sedan kollade jag på handflatan, blod. Idiot, tänkte jag och skrattade högt.
'' Sorry. '', sa hon och log sött.
'' I have to go now. Can you go home on your own? ''
Hon nickade.
'' Text me when you're home. Good night, honey. '', sa jag. Tredje gången jag fick kyssa henne på kvällen, kyssa henne godnatt. Denna gång uppskattade vi båda det.
'' Love, love, love, Niall. '', sa hon och vi log båda. Sedan styrde jag stegen  mot någon annan. Var jag rädd? Nej. Jag skulle ta ett snack med honom, tänkte jag i hissen. Att han skulle lämna henne ifred. Och så drog jag i handtaget, det var öppet.
'' Hello Niall. '', sa Harry med smala ögon.
'' I think we have to talk. '', sa jag.
Han knäckte händerna, spände nävarna och såg ilsket på mig.
'' Action speaks louder then words, right? ''
 
VEMS PERSPEKTIV VILL NI SE UR NÄSTA KAPITEL? HARRY'S ELLER NIALL'S? XO

Kommentarer
Postat av: Sandra

vet inte, kanske Harrys perspektiv...

Svar: japp, det blev Harry's perspektiv hihi! x
sera k

2013-01-22 @ 20:27:10
Postat av: Lovisa

omg, meeeeer
ingen aning vems perspektiv! Ta lite av varje!!!

<3

Svar: blev Harry till slut. xx
sera k

2013-01-22 @ 20:27:56
Postat av: Stephanie ;)

Omg!! Snälla meer!! <3 kanske typ Harrys Perspektiv :)

Svar: jaaa, har skrivit mer. oroa dig inte sötis! :)
sera k

2013-01-22 @ 21:03:09
Postat av: Nathalie

oh herre gud.. vilket kapitel!!!!
Men deniz kan inte göra såhär, och älskar Harry, hon ska vara med Harry!!! :O
Men allafall, sjukt bra kapitel.. och tror jag skulle vilja se '' bråket/talket '' ur Harry's perspektiv!!
kram xx

Svar: HAHAH så emotional! jaaa, hon ska fan ta Harry. men hon ska ta Niall ändå :(
MYCKET GIGANTISKA KRAMAR. XX
sera k

2013-01-22 @ 21:15:12
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Tova <3

OHHHHHH MY FUCKING GOOOOOOOOOD!! Du är bäst bäst bäst och… BÄST! Snälla Harrys perspektiv :) har en liten fråga oxå ;)
Gillar du Justin Bieber?
KAH// Tova :*

Svar: TAAAAAAAAACK ÄLSKAR DIG!! <3
sera k

2013-01-22 @ 21:57:15
Postat av: Anonym

Superbra! Vill ha mer! :)
Tycker att det ska vara från Harrys perspektiv! Eller lite av varje!?

Svar: hiih, tack!! (: blev Harry's tillslut .. x
sera k

2013-01-22 @ 23:20:54
Postat av: Malin xoxo

Den sjunde komentaren;) älskar din blog thiiiiiiiiss much!!♥ xoxo

Svar: hihi, 7 är ett magiskt number :Oälskar dig THIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS much. XOXO
sera k

2013-01-23 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0