CHAPTER TWENTYONE - LITTEL THINGS

jag vet att jag sa 7 kommentarer .. men ni gav 6 och ni är så gulliga och underbara så JAPP - jag skriver ett till kapitel. nu blir det Harry's perspektiv.
fick en fråga hihi x)
Gillar du Justin Bieber?
- Alltså, jag är ingen belieber. Men jag har inget emot honom, och jag tycker han är jätte duktig och har riktigt bra låtar! :)
Jag ska försöka svara på ALLA kommentarer ni någon skrivit (115 olästa kommentarer ...). Så har du kommenterat ett inlägg, kolla inlägget du kommenterat så kanske jag har svarat. ÄLSKAR ER SÅ JFFLA MYCKET!! ♥♥♥


   
Jag stirrade på Niall. Min bästa vän? Jag visste inte. Men blodet rann i kroppen, hjärtat pumpade i bröstet och jag var redo att slå skiten ur honom. Jag hade förberett mig på ett långt tal, hur sårad jag var men när han stod framför mig ville jag bara en sak. Att han skulle ligga blodig på golvet.
'' How dare you come here? '', spottade jag fram och Niall stängde dörren och tog ett stort kliv, så han stod max fem centimeter ifrån mig.
'' Harry, talk. '', sa han. Prata? Jag lyfte näven. Han såg inte rädd ut. Blodet sprutade ur hans näsa. Jag hade slagit till honom. Jävla idiot. Han backade hostande och höll händerna för näsan.
'' Niall. I love you, you are my best friend. But how the fuck could you do that to me? '', skrek jag.
'' I love her! And she loved me, she said it for about fifteen minutes. We love each other. The only thing that can tear us apart is ... you. ''
Jag blev iskall. Deniz hade aldrig sagt att hon älskade mig. Älskade hon Niall? Älskade hon verkligen Niall?
'' Niall. I have a deal for you. Listen. '', sa jag och tog ett djupt andetag. Jag hade tänkt på detta. Länge. Eller i alla fall några minuter.
'' I'll ask Deniz if she wants to marry me. You do the same. She'll choose one of us. If she'll choose you, I'm still able to touch, kiss and talk to her until the marriage is off. '', berättade jag. Jag var rädd för att hon skulle välja Niall. Därför var jag tvungen att få tillbaka henne, genom Styles-händer och Styles-kyssar.
'' Deal. We only have one problem. ''
'' I'm listening. ''
'' A girl have a picture of me and Deniz kissing. If Deniz doesn't leave you alone, she'll spread the pic. '
'' I'll fix it. If she choose you, Niall - I still love you. You're still my best friend. ''
'' The same too you, Harry. We're best friends. ''
Vi log båda. Sedan gick han ut, med blödande näsa. Var jag arg på Deniz? Ord kunde inte beskriva min ilska. Men jag behövde henne. Alla gjorde misstag. Och jag kunde ta det med henne en annan gång. Viktigaste var att jag fick henne.
Jag sprang in i rummet. Mormors bröllopsring låg under byrån, gömd bland gamla strumpor. Det stod Harry ingraverat i ringen. Min mormors pappas namn.
Deniz Perspektiv
Jag var kall och stod i hissen till Harry's lägenhet. Han ville träffa mig. Tårarna sved bakom ögonlocken. Nu skulle han göra slut med mig. Han skulle skälla på mig, säga att han äcklades av mig.
Dörren var öppen och jag gick in med osäkra steg.
'' Harry ... '', andades jag  och han kom springade från något rum. Han föll ner på knä och såg mig rakt i ögonen.
'' Deniz. I love you. Will you marry me? ''

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh my jesus kristus i himelen... läääääääängtar tills nästa!!! xx

Svar: hahah xD nästa kommer snart! xx
sera k

2013-01-23 @ 17:09:48
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Emmy

Omg!! Ge mig mer!! *desperat*

Svar: NEEEJ VAR EJ DESPERAT, JAG SKA SKRIVA MER FÖRLÅT X
sera k

2013-01-23 @ 17:17:28
Postat av: Malin xoxo

AAAAAAAAAAAHHHH!!! Mer mer mer!!!!!!! Du är BEST xoxo

Svar: DU ÄR BÄST! XOXO
sera k

2013-01-23 @ 17:53:45
Postat av: Nicole

OMG tänk om hon säger ja!! Hon älskar ju Niall. Åhh så spännande! Skitbra!! :) xx

Svar: JA, UNDRAR FAKTISKT VAD HON SKA SÄGA! HEHE HAR EJ BESTÄMT XD TACK!! XX
sera k

2013-01-23 @ 18:03:54
Postat av: Stephanie ;)

Ohhhhhh *dör hääääärr*

Svar: NEEEJ DÖ INTE, DU MÅSTE LEVA OCH FORSTÄTTA LÄSA! HALLÅ DÖ INTE :( XX
sera k

2013-01-23 @ 19:37:27
Postat av: Malin

Heeyy din blogg är bäst:D Vi vill ha mer mer mer!! xoxo love U♥

2013-01-23 @ 20:36:22
Postat av: Malin

Heeyy din blogg är bäst:D Vi vill ha mer mer mer!! xoxo love U♥

2013-01-23 @ 20:36:25
Postat av: Malin

Heeyy din blogg är bäst:D Vi vill ha mer mer mer!! xoxo love U♥

Svar: DU ÄR BÄST! :D <3 XOXO
sera k

2013-01-23 @ 20:36:28
Postat av: Tova (igen XD)

OMG GE MIG MEEEEEEEEEEER!!!!! Fy fan vad jag bara älskar dig! <3 KOMMER HON SÄGA JA :DDDDDDDDDDD GAAAAAH! I'm goin' crazyyy :))))))

Svar: ÄLSKAR DIG MED!!!! <3
sera k

2013-01-23 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0