CHAPTER TWENTYTWO - LITTLE THINGS

MÅSTE BARA SÄGA TACK TILL TOVA OCH MALIN FÖR DERAS HÄRLIGA, STÄNDIGT KOMMENTERANDE!! älskar er så mycket, ni är så underbara. jag hoppas verkligen att ni gillar nästa kapitel! FOLKS JAG HAR SVARAT PÅ LITE KOMMENTARER SÅ KOLLA INLÄGGET DU KOMMENTERAT SÅ KANSKE DET FINNS ETT PERSONLIGT SVAR FRÅN MIG.
och juste, tack STEPHANIE för dina fina kommentarer. amg, jag fick panik när du skrev att du dog. kommentera om du lever. du måste leva, annars kan du inte läsa fattaruväl :( HAHAH omg skojar okej jag ska köpa NORMAL-piller på blocket.
älskar också dig där ute, för jag fattar inte hur jag kunde få just dig att läsa det meningslösa jag skriver. du är helt jävla otrolig, och om någon säger att du är dum eller ful kommer jag hemsöka den när jag dör.
'' Du är ful. ''
'' Nähä du. Håll käften, annars kommer Sera hemsöka dig när hon dör. ''
i detta kapitel kommer det hända lite asmycket!!! XOXOXO
BTW - VILL NI ATT JAG SKA GÖRA NÅGON VIDEOBLOGG ELLER NÅTT SHIT?

262455_1898339465069_8041722_n_largeJag stirrade ner på Harry.
'' Didn't... Didn't Niall call you? '', frågade jag. Han nickade.
'' He did call me. He did say that you kissed him in my own house. Yes. He did. ''
'' Then why ... why are you doing this? You are supposed to hate me! ''
'' I can't hate you. Maybe I wished I could, but my brain and heart ... they don't go together when it comes too you. No part of my body does. I can't hate you, I never will. Sorry. ''
'' Harry, why are you so perfect? ''
'' Is that a yes? ''
Hela mitt liv låg i om Harry skulle sätta på mig ringen eller inte. Det var nu, nu skulle jag tänka.
Niall: Jag skulle såra honom för livstid, särskilt efter orden jag sagt. Jag skulle också såra mig själv. Ett förhållande med Harry var allt jag ville, men nu när jag tänkte efter ... kändes det kanske bättre med Niall?
One Direction: Hela bandet skulle hata mig. One thing for sure. Fast till slut skulle de bli tvungna att acceptera mig.
Pressen: skulle ha bilder på mig kyssandes med Niall. Det skulle bli otroligt svårt att förklara. Men om jag och Niall gifte oss, skulle jag anses som player. Gifte jag mig med Harry, anses som player. Ingen skillnad egentligen.
Sera: skulle acceptera mitt val från båda hållen.
Mitt liv med Niall: fritt. Mycket jag älskar dig. Mycket mat. Mycket kärlek. Många barn. Vänta, vart kom barn in i bilden?
Mitt liv med Harry: exakt samma sak. Fast mer romantisk men mindre mat.
Jag: Var jag ens redo för det här? Mina föräldrar bodde inte i Storbrittanien och hade inte ens träffat varken Harry eller Niall - och nu skulle vi gifta oss. Men jag var redo, och jag hade varit redo att gifta mig sedan jag var femton. Jag hade längtat.
'' I need to take some air. '', sa jag till slut. Innan han hann svara skyndade jag mig ut till hissen, och sprang ner. Jag sprang ut ur porten, och var nära på att spy.
'' Deniz? What are you doing here? '', sa någon plötsligt. Fan. Jag snodde runt, där Niall stod leendes.
'' I'll ask you the same. ''
'' Waiting for you. Drive you home. ''
'' Meeting Harry. Niall, Harry just pro... '', började jag när Niall log, sjönk ner i snön och tog upp något från fickan.
Nu blev jag rejält stressad.
'' Deniz, do you want to marry me? ''
Om jag skulle spy, skulle jag spy nu när Niall öppnade asken med en silvrig, blänkade ring.
'' I'm cold. '', sa jag och började gå in. Till skillnad från Harry, följde Niall alltid efter mig.
Han ställde sig i porten och log.
'' Got to pee. '', ursäktade jag mig och sprang in i hissen. Sedan åkte jag upp till högsta våningen, och satt bara i hissen. Jag ville säga nej till dem båda. Men åt samma gång, ville jag inte det. Till slut drog jag efter andan, slöt ögonen och tänkte länge.
 
'' I'm sorry. I can't marry you. I love you, so, so much. But I don't think I'm the girl that ... that will make you smile just because you see me. '', sa jag ärligt. Han skrek. Och det var inte bara ett skrik, utan det var ett plågat skrik. Jag hatade mig själv.
'' I won't stop. I'm going to fight for you, until you'll be mine. ''
''  It's worthless. I'm worthless, so just ... don't. Take your time and find someone that you deserve. ''
~
'' I do. I do wanna marry you. '', sa jag och mötte hans ögon. Han log och kramade mig hårt.
'' I never thought ... I thought you'd choose him. '', sa han. Han grät.
'' Well, I didn't. ''
'' Deniz Horan. '', sa Niall till slut och kysste mig.
omg wat hur kunde hon välja niall :0
fast juste ... tävlingen gick ju så, att nu kan Harry röra, prata och kyssa Deniz hur mycket han vill. om dom ens kommer träffas? Deniz umgås helst inte med sina x. ASSÅ KAN FORTFARANDE INTE FATTA HUR HON VAKLDE NIALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HON OCH HARRY VAR MEANT-TO-BE. FAST NIALL OCH HON ÄR OCKSÅ MEANT-TO-BE. OMG HON SKA GIFTA SIG MED NIALL, THAT'S SO CUTE! :D
fast ändå ... det känns inte rätt att såra Harry. men jag kunde inte såra Niall ... men jag kan ej såra Harry... fml.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur kunde hon välja Niall, visst dom är jätte söööööta men.. Harry då? Det ska ju vara dom, det är så det har varit.. fram tills nu!!
Men sjukt bra kapitel, verkligen.. satt nästan och hoppade upp och ner när jag läste! Vill ha ett nytt kapitel att mumsa i mig nu!! xx

Svar: jadu .. men novellen är ju ej över ;) awwh tack!! det har kommit ett! har ej hunnit läsa din novell än, men kommer kommentera snart! kram xx
sera k

2013-01-24 @ 06:50:48
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Stephanie ;)

Shhiiitt hon valde Nialler, det är lugnt för mig för jag kan ta Harry lugnt ;) <3 (ps... JAG lever xD)

Svar: HAHAH xD yaaaay du lever! awesome :D <3
sera k

2013-01-24 @ 15:30:57
Postat av: snälla nej!

Snälla säg att hon skojar Harry och hon är ju MEAN TO BE TOGETHER! Men samt tycker jag synd om Niall hoppas Harry och hon bli tsm ändå :(

Svar: aww :( men hörru, novellen är inte över? vad som helst kan hända ;) x
sera k

2013-01-24 @ 16:54:50
Postat av: Malin

YEEESS!!!! NIALLER!! Du är bara bäst på att skriva noveller!!! Hur lyckas du så bra ?? xoxo♥♥

Svar: yay niall!! <3 awh tack!! jag bara skriver .. kan göra ett inlägg om det ! ;) xoxo ♥♥
sera k

2013-01-24 @ 19:23:09
Postat av: Nicole

OMG OMG JAG DÖÖÖR!!! Du skriver så sjukt bra, satt typ framför datan och väntade på att kapitlet skulle komma upp, älskar dina noveller!! OMG OMG!!! Hon valde Niall (iiiiihh, fangirlar) lol kram/ Nicole :) xx

Svar: MEN NEJ LEV!!!!!!!!!!! awhh tack :D<3333 jaaa hon valde niall ;) <3 kraaaam sera xx
sera k

2013-01-24 @ 22:00:31
Postat av: Sandra

kan hon inte rymma med Harry?

Svar: vi får väl se ;) <3
sera k

2013-01-25 @ 06:45:40
Postat av: Sandra

ine meninen att kritisera ditt val! Niall är ju SUPER-MEGA-FANTASTISKT-OTROLIGT-OFATTBART gullig! Men om du kör såhär (bara en liiiiten idé): Niall och Deniz väljer att vänta med giftemålet, Niall reser någonstans och råkar typ vara "otrogen". Sedan så inser Deniz att hon är MEANT-TO-BE med Harry! <3<3<3<3
(känns jobbigt att ge dig kritik eftersom du alltid lever upp till mina förväntningar)

xxx

Svar: tack för idén!! jag tar absolut inte illa på kritk, tack! xxx <3
sera k

2013-01-25 @ 06:52:02
Postat av: Maja

Haha omg vad skön du e!

Svar: hihi tack ;)
sera k

2013-01-25 @ 18:19:56
Postat av: Malin

Mer Mer Mer!!! vi dör ju snart!!! du är bara bäst xoxo

Svar: hihi, kommit mer! nej döööö inte :(du är bäst xoxo
sera k

2013-01-25 @ 22:34:56
Postat av: Tova XD

OMG! HON VALDE NIALL?!?!?!?!? Vrf? :( btw du är AS GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMM!!!! I JUST LOVE U GIRL!puss //ur biggest fan ;* <3

Svar: hmm ... fråga Deniz inte mig xD TACK DU ÄR GRYM!!!!!!!! <3
ÄLSKAR DIG MED. OMG JAG HAR ETT FAN. AWW TACK MITT STÖRSTA FAN!<3
sera k

2013-01-26 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0