RIDE ~ 10

ugh
Kommer bli FAIL kapitel för skriver på mobilen för har ingen data i närheten så KORT KAPITEL folks
__________________

Jag vaknade av att Liam smekte min kind.
" Oh no. Don't wake up. You looked so sweet and peaceful when you slept. ", sa han vänligt och kysste mig på pannan. Sedan tog han sig för munnen som om han sagt en svordom.
" Goodmorning, Liam. ", sa jag och log. " Please tell me you made breakfast? Bacon.. oh, bacon! "
Liam log.
" Cupcakes and tea. "
" I have to go too the toilet. ", sa jag och så reste jag mig. Den kalla luften slog mot min nästan nakna kropp, bara underkläder på.
Jag ställde mig framför den breda spegeln i badrummet. Tvättade ansiktet, borstade tänderna, fixade snabbt håret (så det så lite ut som något sexrufs, trots att vi bara legat oskyldigt bredvid varandra), borstade tänderna igen och lade på lite läppglans.
Sedan satte jag på mig en av Liam's t-shirt's som låg på golvet. Den svarta med Batman tryck.
" You're going to tell him. He's in love. So are you. You're the perfect couple. ", sa jag till min spegelbild. " Förstår du, Nathalie? Du ska säga hur du känner. Innan det är för sent. "
Sedan gick jag ut och log stort.
Tre cupcakes och tre koppar med rykande te stod på bordet.
" Why three? ", frågade jag och tog en av dom och tog en gigantisk tugga. Och där var den tanborstningen onödig.
" Savannah's coming. I'm going to.. uh. Propose. "
" Wha-what?! You haven't .. you never .. Does she even know your favourite movie!? "
Han såg stelt på mig.
" Why aren't you happy? "
" Because, Liam - we're not just friends with benefits! That kiss yesterday was everything but friendly! "
" She's simply the one. "
" Of course she are. There's not room for three, Liam. It's her or me. "
" I'm doing this for you! If you only knew! "
" Yeah, I'm just your best friends - what a surprise that I don't know! Why would I? Like I said, we're only best friends. Or were. "
" Lee.. Listen too me. "
Jag gick argt in i hans rum. Han hade haft armen om mig under filmen. Jag drog upp byrån där mina kläder låg. Skjorta och skinnkjol var det första jag såg. Så jag drog på mig det och sedan tog jag väskan, och satte inte på skorna ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är så grymt duktig! Älskar denna blogg & novell! :D xx

2013-03-09 @ 21:50:35
Postat av: Stephanie ;)

Varför så bra?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2013-03-09 @ 22:32:17
Postat av: Emmy

Helt otroligt bra!

2013-03-10 @ 18:52:07
Postat av: Julia

Älskar din blogg! :) kram

2013-03-11 @ 16:23:54
Postat av: Nattis

Alltså öööhhhh.....jag är seriöst föräldkad i novellen!!!!! Fast jag vet inte varför men jag tror att jag gilllar Harry och hon ist för Liam och hon!

2013-03-12 @ 16:12:37
Postat av: Malin

love din blog...♥_♥

2013-03-12 @ 18:58:13
Postat av: Tova

Som vanligt, in love med ur novelllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! <3 GIVEEEEE MEEEEEEEEEEEEEE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRREEE!! gahh I NEED IT RIGHT NOOOOWWWH! :D

2013-03-12 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0