RIDE ~ 8 (del 1)

 
bitchez want my swagg
they're like ahh look at that fucker yeah yeha
 
omg jag borde börja skriva låtar. skoja. men idag träffade jag en kille jag chattat med sen september. har ni gjort det någon gång, träffat någon ni lärt känna via typ kik, facebook, etc? :)
 
Bild 1 - Lee's outfit för carnival | 2 - så ser Lee & Harry ut när de vaknar | 3 - rosa sockervadd hihi | 4 - Harry at the cacrnival bitchezzz | 5 - så ser väl Lee & Stacy ut när de shoppar typ bitchezz | 6 - Liam när Savannah berättar ... berättar vad O.o

Jag slog upp ögonlocken och grep tag i kroppen bredvid mig. Harry kysste mig.
'' Good morning sweetheart. '', sa hans raspiga röst och  han tog tag i en lockig, turkos hårslinga. Han förde den till sin näsa och andades in, som att det var droger.
'' Oh my God, we're sleeping in Liam's coach. Where is he? '', frågade jag och bet mig i läppen vilket jag ångrade snabbt eftersom jag skrek till högt.
'' Don't forget, you were in a fight babe. You were so good. '', sa han lågt och så smekte han min kind. Jag blinkade snabbt och när jag öppnade ögonen var han ovanför mig.
'' Grr. '', morrade han och jag brast ut i skratt.
'' But where's Liam, seriously. '', frågade jag och log mot honom.
'' You think about him, like .. a lot. '', suckade Harry och satte sig rakt.
'' Harry.. you know why. That doesn't mean that I don't like you. '', sa jag och så la jag min hand på hans axel, drog honom närmare och kysste honom på kinden.
'' I like you. ''
'' Listen too me. I've never dated a guy. Never. You're the first guy to touch me, yeah becides Liam I mean. And dad. And probably my brother too. '', sa jag. Jag var ärlig. Liam hade tagit alla mina tankar. Killar hade frågat mig om jag ville gå på dejt. Men allt jag hade var Liam, rädd att såra Liam, ville inte att min kärlek för honom skulle gå förlorad.
'' Really? '', frågade Harry och höjde på ett ögonbryn.
'' Really. '', suckade jag.
Han log sött.
'' Uhm.. Hey. '', sa en bekant röst. Jag tittade upp där Liam stod leendes med händerna i fickorna på hans blåa mjukisbyxor.
'' Good morning, Lee! '', utbrast jag och hoppade upp och kramade honom. Så fort mina armar var runt honom kändes allt bra, så skönt och jag kände mig trygg. Å ena sidan var det underbart med Harry, men .. Liam var min bästa vän. Och jag visste inte om det var vänskapliga eller kärleks känslor jag kände för Liam just nu.
'' Why so happy? Why do I even deserve a hug, after last night? '', frågade han förvånat när jag skuttade iväg till köket. Köket och vardagsrummet var ett delat rum.
'' Because my mom didn't kill me. And she probably would, if you didn't save me. By letting me sleep here. '', förklarade jag samtidigt som jag tog ut en kopp och fyllde den med vatten.
'' Did Savannah feel well after our awesome fight? '', frågade jag med ett självbelåtet flin. Ytterdörren öppnades och Liam sa:
'' Why don't you ask her yourself? ''
Jag la in koppen i mikron, la den på en minut och sedan sprang jag till dörren.
Savannah stod där med svarta, smala solglasögon och en vit kappa.
'' Not the one I wanted to meet. '', fräste hon. '' The papparazzi's are everywhere, Liaam! And people are tweeting me about the fight. '', suckade hon sedan och tog av sig glasögonen. Jag bet mig hårt i läppen för att inte skratta, vilket gjorde ont så jag var tvungen att öppna munnen för att skrika - men istället för skrik kom ett gapskratt ut.
'' WOW! '', skrattade jag. Hon hade en stor gul/blå/lila blåtira som sträckte sig från underfransarna till ögonbrynet och hennes öga var rött.
'' What the hell is your problem? '', snäste hon.
'' Lee! '', skällde Liam men jag såg att han försökte hålla sig för skratt.
'' Okay, bit.. I mean Savannah. I'm sorry for yesterday. But you have to think positive. The .. yellow makes your eyes look like stars! '', sa jag och så klistrade jag på ett falskt leende. '' Really, really ugly stars. '', sa jag lågt och hörde Liam brista ut i skratt.
'' Sorry. '', sa Liam och så tittade han på mig, Harry och sedan Savannah. '' But look at Lee's .. uhm hair. Funny! Very fun! ''
'' Where is my phone? Gotta text mom. '', sa jag.
'' Oh, maybe mummy will get worried otherwise? '', sa Savannah och drog av sig de höga monsterklackarna.
'' Yeah, she loves me. I guess it's hard for your mom to love a bitch like you. '', sa jag och så log jag.
'' Nathalie, didn't you learn your lesson? Look at your fucking lip, it's .. bigger than usual! '', tjöt Savannah.
'' Yeah, I don't need Botox like you to get these lips. ''
Det var en spänd tystnad, spänningen var så tydlig att man kunde ta på den.
'' Your word doesn't mean a thing - not when I'm dating the love of your life. '', väste hon. Jag tittade på henne, spände blicken i de blåa ögon som skjöt blixtar mot mig.
'' Bitch. '', muttrade jag.
'' Lee! '', tjöt Harry och både jag och Liam vände oss mot honom.
'' The girly Lee. '', flinade Harry. '' There's like this .. awesome night carnival. It doesn't sound fun at all, but it's awesome. I think. It's a carnival, and the real fun begins tonight. Some cool artist are going to play, my friend Ed is one of them. He asked if I wanted to come. '', sa Harry och tittade upp från sin mobil. Jag log stort.
'' That sounds great! You know where I live so pick me up at 8. '', sa jag och så log jag stort.
Jag hittade min mobil på golvet och tog upp den, 2 sms.
Dad -
Business going well. Really well, guess your come up with curly-boy and some of my cute smiles made me popular.
Mom -
If you weren't sleeping at Liam's house, you're in deep trouble.
Jag messade min bästa vän, Stacy. När det gick bra för pappa, så gick det bra. Miljoner rullade in under timmarna. Det betydde att han hade lagt in i alla fall tre tusen på mitt kort. Vilket innebar nya kläder inför tivoli med Harry.
To: Stacy
STACY 
SHOPPING
I'LL BE AT YOUR PLACE IN 20 MINUTES
GET READY
X
Sedan satte jag på mig ett par för små jeans (jag var verkligen tvungen att byta ut kläderna hos Liam) och ett linne och gårdagens kofta, pussade Harry på pannan och kramade Liam. Och blängde på Savannah.
 
Jag och Stacy stod i Victoria's Secret. Hon gick raka vägen till alla stringtrosor och jag lyfte ett menande ögonbryn.
'' I thought you wanted some new body butter .. '', mumlade jag när hon lyfte ett par med glittrande stenar.
'' You need new underwear for the carnival. I'm also going tonight. '', sa Stacy och gav mig ett par turkosa stringtrosor. Jag antog att jag skulle hålla dem åt henne, så jag höll lydigt i dem när hon sedan gick vidare till bh:arna. Hon tog en matchande bh och gav den till mig. Men storleken hon valde var för liten för mig, det var min storlek.
'' And you need a new perfume. '', sa hon och så travade hon iväg och tog Bombshell parfymen.
'' Wait .. you're going too the carnival with a date, or what? '', frågade jag och hon skakade på huvudet och hennes raka, mahony färgade hår flög.
'' Yep. So I probably need some new underwear too. '', sa hon och tog en näve med stringtrosor. Jag suckade djupt.
'' Who are you going with? ''
'' Uhm .. his name is Dan. He's lovely. Simply. ''
Jag ställde mig i kön som var på ca 5 personer.
'' Dan .. Dan .. the only thing I can think about is the Dan that tried to rape me. '', sa jag och flinade. Hennes ansikte var dött. Jag gapade stort.
'' You're kidding right? You're not going with the Dan .. with Savannah's brother! E.U.W! YOU'RE PROBABLY GOING TO STINK SMITHFIELD! EUW! '', skrek jag. Många vände huvuden och stirrade på oss.
''  He's cute. Maybe .. you should get over Savannah. She's history. ''
'' I had a fight with her. ''
'' Yeah, I know. It's all over the internet. Didn't know it was that important for you.. like to get attention. ''
'' I hate attention! I just want her .. dead? ''
'' Get over it, Nathalie. '', suckade hon.
'' I just wanna erase her forever. ''
Jag betalade under tystnad och efter det tog Stacy tag i min handled, hårt. Sedan började hon dra med mig och vi började skratta högt när hon ramlade in i en buske.
'' SHOPPING BITCHEZ! '', vrålade jag.
Det var nu. Harry hade precis lämnat oss. Perfekt läge att göra det.
'' So .. I'm her love of life? '', frågade jag Savannah och flinade. Hon öppnade några knappar på blusen och log stort.
'' Liam, look at the way she looks at us. That look says everything. '', sa hon och slängde med sitt blonda hår.
'' Savannah. I think that we have to break up. If we're even a couple. '' Savannah stirrade länge på mig, och spände blicken i mig. Hon lyfte frågande ett ögonbryn och skrattade högt, sedan log hon hånullt och grenslade mig över soffan. Jag skulle precis putta iväg henne när hon greppade min axel så hårt att hennes (troligen) lösnaglar tryckte i skinnet.
'' Do you know why you're still alive? Because they will not hurt you, babe. Not when we're together. But if you break up with me? I'll give them a hint where you live. '', väste hon och kysste mig efter de orden. Jag pressade samman mina läppar och hon drog sig ifrån mig.
'' What do you .. mean? '', frågade jag. Fast jag förstod precis. Hon hade en koppling i allt det här.
'' They love me. I'm their little princess. My word has a big value in their ears. You choose. I'll give them a little hint, where your little love Nathalie lives or .. we'll keep on going. ''
Jag märkte att mina händer darrade.
'' Okay. I'll choose the first. '', sa hon kyligt och drog sig ifrån mig.
'' No! Don't hurt her. ''
'' Aww. That's exactly what I thought you would say. And why don't you want her to be hurt? ''
'' Because I love her. '', sa jag med sammanbitna käkar. Hon skrattade.
'' What do you get on this? I get safety. But you? '', frågade jag.
'' I wanna hurt her. That's enough for me. And I love attention too! Gotta go, Liam. Love you! '', sa hon och gled in i hennes skor. Jag tittade bara på henne.
'' Don't you have anything to say? '', fräste hon. Jag ville säga åt henne att dra. Att detta var utpressning. Men jag log bara för hennes skull. För Lee.
'' Love you too. ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0