RIDE ~ 8 (del 3)

förlåt men blir ganska ledsen när ingen kommenterar. 1 kommentar på detta inlägg för nästa kapitel, det är bara för att jag älskar era kommentarer okej? och faktiskt vill veta om någon läser lol
Tack Stephanie för din kommentar i alla fall! Det värmde gott och djupt!
tappade mobilen idag. så nu är det spricka på bak & framsida. skit kul '' :-) ''.

Jag hade kysst Liam. Jag hade vetat att det var han, för han hade lockar som krusade sig i nacken, en mer kantig näsa som trycktes mot min och hans händer var inte som Harry's. Jag hade vetat det. Och jag hade ändå kysst honom, för jag var så jävla kär och dum i huvudet.
Jag hade bara sprungit, max två meter. Jag stod i kön för sockervadden, när Liam kom bakom mig.
'' Lee, did that just .. '', började han men jag snäste av hans mening med ett:
'' No! It never happend. I never kissed you, I felt that it wasn't Harry. So we got out and bought some candyfloss. ''
'' Okay, I get it but are you .. still in love .. '', fortsatte han men ännu en gång avbröt jag honom.
'' I'm dating. ''
'' Is that a yes? ''
'' I want a big, pink candyfloss. '', svarade jag - kassörskan log och började. Jag började rota i fickorna och tog upp några mynt.
'' I can pay for you, Lee. ''
'' No, Lee! ''
'' Hey, stop it. I'll pay. How much was it? ''
'' You two make a lovely couple. '', sa kassörskan och räckte mig sockervadden och Liam skjöt över en sedel.
'' Thanks! '', sa han.
Plötsligt stod Harry och Savannah bakom oss, båda såg äcklade och arga ut.
'' He touched my bum! '', tjöt Savannah.
'' Then I realised it was the wrong girl. So we just sat in a corner. '', suckade Harry. Han var helt ärlig.
'' Did you kiss .. '', sa Harry med osäkerhet i rösten och jag skakade snabbt på huvudet.
'' I love your hair, so I was going to run my fingers through your hair - but it wasn't curly. So Liam and I started laughing, an then went out and bought some candyfloss. '', sa jag och så log jag.
'' Oh. Great. '', sa Harry och log stort.
 
Jag gick skrattandes in genom Harry's dörr med handväskan i handen. Natt tivoli var helt otroligt.
'' I'm so tired. I'm gonna change clothes. '', sa jag och så log jag. Jag gick in i badrummet och stirrade lite på mig själv. Jag skulle kunna ha sex med Harry. Vi hade ju liksom känt varandra länge. Nästan lika länge som Liam känt honom.
Jag öppnade väskan och kväde ett skrik. Stacy hade sagt att hon packat ner Snobben nattlinnet som gick till mina knän. Men där låg ett klarrött nattline med spets. Jag satte motvilligt på mig det, efter att snabbt klätt av mig allt utom trosor och tvättat ansiktet.
Den satt åt och visst fick den mig att se lite sexig ut, men jag vågade inte gå ut så här till Harry.
Jag gick ut med osäkra steg.
'' Harry.. '', ropade jag. '' There's a problem. ''
Han vände sig om , och tittade på mig från topp till tå, och tå till topp sedan tå till topp.
'' You look great. ''
Natten hade sitt eget avslut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjukt bra! Älskar novellen! :) xx

Svar: älskar dig! :D xx
sera k

2013-03-03 @ 21:05:18
Postat av: Anonym

super bra men jag undrar bara.. gjorde dom det..?

Svar: nää, kommer skriva det c: <3
sera k

2013-03-03 @ 22:45:30
Postat av: Maja

Super duper bra ju! Du har talang ;)

Svar: HAHA tack :DD <3
sera k

2013-03-03 @ 23:11:56
Postat av: Malin

wow.. skiiiiiiiiit bra :D:D:D:D

Svar: taaack :DD <3
sera k

2013-03-04 @ 18:46:21
Postat av: Hiba

AHHHHH!! AOUJIGMLWEJFWGHJN ! okay det där var jag fangirling... hahahaha vänj dig vid mina komentarer för de är alltid galna!! jag vill veta vad som hände med lerry!! hiihihihiii! <33 du är awesome!!

Svar: aww! tack :DDD <3 love ya!!
sera k

2013-03-04 @ 22:20:13
Postat av: Tova, i'm back on da track yes!

GEEEEEEE MIIIG MEEEEEEEEEEEEERR!!! :DDDDDDD omgomgomgomgomgomgomg i just fucking love uuuuu!!! Det fel that i'm still levande, tack som fan :3

2013-03-05 @ 19:01:39
Postat av: Mattis

OMG OMG OMG!!! HUR BRA SKIVER DU MÄNNISKA?!!! JAG DÖR HÄÄÄR! OMG JAG DÖÖR JAG GILLAR "GREJEN" HARRY OCH HON HAR TSM!! :')

2013-03-05 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0