RIDE ~ 9

 
dom gjorde det inte hihi skulle skrivit mer om det c:
men öhh förlåt att jag ej skrivit! statistiken blir jätte hög när jag skriver, vilket är jätte roligt!
men vill försöka sprida min novellblogg ännu mer, för fler läsare är så roligt!
fast ändå älskar jag er <3
så öhm .. om någon frågar er om någon bra novellblogg får ni ju mer än gärna tipsa min!!
men har så tråkigt och vill läsa fanfics, och en läsare hade en jätte bra men har tappat bort länken. har ni fanfics eller vet ni någon bra? läääänka :DDD
 
alla läsare är säkert inte Larry Shippers. Men ni som är .. jag och min homie Gustav ska skriva en Larry berättelse på engelska. tänkte länka den här. bara så nivet <3
 
OCH ASSÅ ÅH JAG ÄLSKAR ATT LYSSNA PÅ MASHUPS! MÅSTE BARA LYSSNA PÅ DOM SOM ÄR JÄVLIGT BRA SOM JJAG LYSSNAT PÅ! JFAILDK FÖLAKJFHGPLKJGADL PALLAR INTE ;_;
ska fan ladda ner dom så bra dom e
NI FÅR FAN INTE GLÖMMA ATT RÖSTA PÅ KILLARNA I KCA! :D
http://www.nick.com/kids-choice-awards/2013/vote/ <<<-- där röstar ni på allt. sedan röstar på One Direction på Favorite Group & WMYB på Favorite song. det går också att rösta på Twitter. Kommer skriva detta i varje inlägg ;) tills 23 Mars.

 
 
Jag vaknade av att någon andades i mitt öra.
 
'' Damnit! You weren't supposed to wake up. '', suckade Harry.
Jag lyfte ett menande ögonbryn.
'' So you were going to breathe in my air? ''
'' Yeah. Don't Edward do that in twilight? Doesn't girl think it's sexy? I've stared at you for at least ten minutes. That's sexy too, right? ''
'' Ugh, I feel so ugly right now. That's not sexy at all, the passionated love that Edward shows too Bella. That's the sexy part. '', flinade jag och försökte fixa till håret utan att se mig själv. Plötsligt började Harry fnittra hysteriskt.
'' You look so horrible that it's cute. '', sa han och kysste mig på pannan.
'' Ha-ha. ''
'' Tell me when you're ready. '', sa han och log stort.
'' For what? ''
'' Sex. '', sa han. Sättet han sa det på .. som att det var viktigt, betydelsefullt och kärleksfullt - inte bara något man slänger sig i sängen och gör.
'' Oh. I'm so sorry for tonight .. I just couldn't .. '', sa jag och bet mig hårt i läppen.  Hade jag haft sex? Ja. Två gånger. Första gången var med Liam, inte konstigt. Jag visste aldrig hur det hade gått till. Vi var 15 år. Det bara hände. Andra gången var med Savannah's bror. Inte avsiktligt förstås. Fast det gick aldrig riktigt till sex, bara något förspel. Liam var min skyddsängel.
Ändå förstod jag inte. Han dejtade en tjej i den enda familj som jag faktiskt hatade.
'' Hey. It's okay. '', sa han och pussade mig på näsan. Sedan reste han sig upp, och jag sträckte mig efter mobilen.
'' Double date with Liam, Savage, Stacy and .. ugh. Dan. Smithfield. That's okay with you? '', frågade jag Harry och han tittade på mig och nickade.
'' Sure. I'll show them how much I like you. '', sa Harry och log.
'' The date is at the classical Ice Cream place .. about 30 minutes. I'm getting dressed. '', sa jag snabbt och sprang till min väska, tog med den in på badrummet och tog nyfiket upp kläderna hon valt att jag skulle ha. Många armband och min pappas gamla klocka. En leopard blus och svarta shorts, enkelt men jag gillade det.
Jag drog omsorgsfullt några tag med borsten, en tunn linje eyeliner, några lager mascara och torkade bort utsmetat läppglans som jag missat igår. Sedan var det ännu ett lager läppglans.
Harry stod i chinos och en ACDC t-shirt och log.
'' You're fab. '', sa jag och log vänligt.
'' You're beautiful. ''
'' You're hot. ''
'' You're hotter. ''
'' We need to go, hot shower. '', sa jag och brast ut i skratt. Vi var verkligen nördiga.
 
'' There they are. '', sa jag och pekade på ett bord där Savannah, Stacy, Liam och Dan satt. Jag rös i hela kroppen när jag såg Dan's hånfulla leende. Så fort jag slog mig ner, och Harry kom bredvid mig kollade Liam kyligt på Dan.
'' Ice cream! '', sa Harry och en kvinna i rosa kom och frågade om vi ville ha något.
'' A vanilla for me. And you, dear? '', frågade Harry och log sött. Han la beskyddande armen om mig.
'' The same. ''
'' Great. '', sa kvinnan och det var tyst i ca en minut - då hon var tillbaka med två söta bägare med glass.
'' Dan, can you stop thinking about it? '', fräste Liam och Dan tittade kallt på honom.
'' About what? How soft her bum is? Yeah, Liam. I've touched it. And other parts of her body too. ''
Stacy såg chockat på honom.
'' Stop! '', skrek Liam. Han var så nära bristnings gränsen. Att slå till Dan var en frestelse i hans ögon.
'' Liam, get over it! Stop being so damn over protective, she's my girlfriend. I'm the one to protect her. Just because you're in love with her doesn't mean you have the right to act like she's yours! '', fräste Harry. Jag stirrade på honom. Jag kände ilska i hela kroppen.
'' He's my best friend, Harry. '', sa jag stelt. '' He'll always be. If you can't accept it, we can't be together. '', sa jag.
'' Liam, let's get out of her. Stacy, are you staying here? '', frågade jag och reste mig.
Liam satt kvar.
Precis när jag skulle säga att han kunde skita i det reste han sig.
'' You're such a drama queen, Nathalie. '', suckade Stacy och himlade med ögonen.
'' You guys can pay for her. And me. '', sa Liam och sedan nästan sprang vi ut. Jag hade fortfarande glassen, mat var liksom viktigt.
Kamerorna smattrade framför oss så fort vi kom ut.
'' Are you a couple? What happend to Harry, Nathalie? '', skrek någon.
'' I can't believe Harry didn't let you protect me. You're my bestie. '', sa jag och tog en sked glass.
'' Me either. I can't believe you said that. I thought you were on his side. ''
'' Liam .. '', suckade jag. Jag var kär i Liam. Jag älskade Liam. Min bästa vän var Liam. Jag tog hans parti.
'' What was the thing he said about you .. in love with me? '', frågade jag.
'' Nah. Uhm. Or yeah. It was what you heard. ''
'' Why don't you like .. kiss me if you're in love with me? ''
'' Do you want to be on the front page of the news tomorrow? '', frågade Liam och en taxi stannade mot oss.
'' Yes. ''
'' Fine. ''
Han tittade på mig, böjde sig över mig och kysste mig. Blixtarna gick inte att ignorera. Hans läppar var precis lika mjuka som jag kom ihåg, och jag log i kyssen.
'' Done. The headlines tomorrow: Slut. Slut. Slut. Harry Styles girlfriend kisses his best friend. '', sa Liam och hoppade in i taxin.
'' I'm mad at that curly fucker. ''
Jag var helt vanlig med Liam. Och vi hade kysst varandra.
'' The blonde will kill me. '', sa Liam tyst.
'' I can imagine. Probably can't kill anyone because her nails would break or something silly like that. ''
Liam skrattade, men det var ett glädjelöst skratt.
Hur kunde jag?
Hur kunde jag kyssa Lee och över fem personer fick det på bild? Savannah's ord betydde mycket för dem. Nu skulle hon säga allt. Vart jag bodde. Allt. Jag bet mig hårt i läppen. Jag hade precis förstört allt.
Savannah -.- :
good job. i got attention. xxxxxxxxxxxxxxx
Sms från Savannah. Jag suckade lättat.
You:
what whyyyy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Savannah -.- :
just don't worry babe. see ya tonight? xxxxxxxxxxxxxxxx
You:
cool
Savannah -.-:
You forgot something, Payne.
You:
my heart in your hands. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Savannah:
:-)
'' Who are you texting with? '', frågade Lee och jag flinade och la mobilen i fickan.
'' Mom. She's on her way too London. '', ljög jag.
'' Oh! Can I meet her? ''
'' We'll see. '', sa jag och log.
Taxin stannade vid min lägenhet.
'' Let's watch a movie. '', sa Lee.
'' That sounds great. I'm just gonna pay. ''
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

O.O kan inte sluta läsa...:D

2013-03-05 @ 21:17:57
Postat av: Saphire

Innan skrev du att hon bara hade kysst två killar, Harry och Liam och nu har hon nästan haft sex med en annan? Hur går det ihop?

Svar: tänk dig att du blir intryckt i en toalett, och så är det ner med gylfen och in med .. yeah you know xD
sera k

2013-03-05 @ 22:03:42
Postat av: fe

Så bra som vanligt!

du ville ha lite novellbloggar så kan klicka in på min egen, jag behöver själv höja statistiken! http://onednovellstorys.blogg.se/

2013-03-05 @ 22:05:36
Postat av: Emmy

Det enda som skulle kunna bli bättre är uppdateringen :)

2013-03-08 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0